Zakupy przez internet.

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Dzień dobry, proszę o pomoc:
Co zrobić gdy zamówiliśmy laptopa ze sklepu internetowego, zapłaciliśmy fakturę proforma i od tygodnia zanika kontakt ze sprzedawcą, brak informacji o statusie realizacji,...?

Dzień dobry, należy najpierw zweryfikować czy sprzedawca faktycznie istnieje czy jest to próba oszustwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2020 09:15 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 09:15 Obejrzało: 229 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można złożyć zawiadomienie na policję. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 kwietnia 2020 11:56 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 11:56 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.