Zakupy przez internet.
Pytanie z dnia 22 czerwca 2020
Witam. W paźdźierniku ubiegłego roku zamawiałem laptopa z zagranicznego sklepu. Niedawno dowiedziałęm się, że przesyłka została zaadresowana na zły adres. Nikt nie odpowiada na maile ze sklepu. Posiadam potwierdzenie płatności i adres na który trafiła przesyłka. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy pisemnie odstąpić od umowy i wezwać do zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.