Zakupy przez internet.

Pytanie z dnia 22 czerwca 2020

Witam. W paźdźierniku ubiegłego roku zamawiałem laptopa z zagranicznego sklepu. Niedawno dowiedziałęm się, że przesyłka została zaadresowana na zły adres. Nikt nie odpowiada na maile ze sklepu. Posiadam potwierdzenie płatności i adres na który trafiła przesyłka. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, należy pisemnie odstąpić od umowy i wezwać do zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 czerwca 2020 09:00 Zmodyfikowano dnia: 23 czerwca 2020 09:00 Obejrzało: 187 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.