zakupy przez internet,
Pytanie z dnia 16 stycznia 2019
Witam,
W dniu 14.01 br. wystawiłem przedmiot cyfrowy na serwisie aukcyjnym. Gdy został on zakupiony, otrzymałem maila od klienta, w którym prosił o numer mojego konta bankowego. Wysłałem mu ów numer. Następnie wysłał on potwierdzenie przelewu. Napisałem do niego, że otrzyma on swój towar od razu gdy zostanie zaksięgowany przelew. Klient napisał, że potrzebuje on go na teraz oraz że otrzymam pieniądze na następny dzień (była to godzina 20). Pieniędzy wczoraj jak i dzisiaj nie otrzymałem. W dniu wczorajszym kupujący napisał do mnie SMS czy otrzymałem przelew. Odpisałem do niego, że nie. Na to on odpisał, że powinny być wieczorem, a jak nie to rano i mam dać znać czy doszły. Dzisiaj napisałem do niego, że nadal nic nie dostałem i poprosiłem o sprawdzenie czy przelew został napewno w jego banku potwierdzony. Na wiadomość SMS nie odpowiada. Postanowiłem więc niedawno napisać do niego maila z taką samą treścią jak wiadomość tekstowa. Na maila jeszcze nie odpisał (napisałem o 18.10) i raczej wątpię w to aby odpisał. Z góry dziękuję za pomoc
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, być może został Pan oszukany, dlatego w przypadku dalszego uchylania się tej osoby od korespondencji oraz braku wpłaty sprawę można skierować do prokuratury. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.