Zakupy przez internet.

Pytanie z dnia 02 stycznia 2020

Dzien dobry. 9 listopada 2019 zamówiłem produkt w sklepie internetowym, zarejestrowanym w Polsce. Zamówienie zostało opłacone z góry. Do dziś niestety towaru nie otrzymałem, ze sklepem nie ma kontaktu - nie odbierają telefonów (dzwoniłem kilkadziesiąt razy od tego czasu), nie odpisują na maile. W regulaminie maksymalny czas oczekiwania wynosił 14 dni roboczych. Co mogę zrobić?

Dzień dobry, odstąpić od umowy, zażądać zwrotu środków i skierować pozew do sądu. Jeśli nie zapłacą dobrowolnie będzie można rozważyć złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 stycznia 2020 20:06 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 20:06 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

można zgłosić sprawę na policję wskazując że doszło do oszustwa

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 stycznia 2020 20:18 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 20:18 Obejrzało: 305 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.