Zakupy przez internet.
Pytanie z dnia 02 stycznia 2020
Dzien dobry. 9 listopada 2019 zamówiłem produkt w sklepie internetowym, zarejestrowanym w Polsce. Zamówienie zostało opłacone z góry. Do dziś niestety towaru nie otrzymałem, ze sklepem nie ma kontaktu - nie odbierają telefonów (dzwoniłem kilkadziesiąt razy od tego czasu), nie odpisują na maile. W regulaminie maksymalny czas oczekiwania wynosił 14 dni roboczych. Co mogę zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, odstąpić od umowy, zażądać zwrotu środków i skierować pozew do sądu. Jeśli nie zapłacą dobrowolnie będzie można rozważyć złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Waniołek Adwokat (Od 2013)
Kancelaria Adwokacka Katarzyna Waniołek
Gumniska 14, 33-100 Tarnów
można zgłosić sprawę na policję wskazując że doszło do oszustwa
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.