zakupy przez internet a brak gwarancji na towar

Pytanie z dnia 08 sierpnia 2019

Dzień dobry. Kupiłem w sklepie internetowym dużej sieci handlowej (outlet) smartfon z opisem "Demo". Telefon miał być sprawny. Wersja demo oznacza według mnie tylko to, że był na ekspozycji. Na opakowaniu była naklejka z danymi dystrybutora, a pod nią druga z napisem "Not for sale". Telefon ma problem z głośnikiem. Sony odmówiło naprawy twierdząc, że "wada jest wynikiem niewłaściwego użytkowania". Jak produkt not for sale trafił do sprzedaży? Czy mam prawo do zwrotu towaru jako niezgodnego z opisem? Produkty not for sale nie mają gwarancji, ten (po numerze imei) ją ma, ale mi jej odmówiono. Czuję się oszukany. Telefon kosztował ponad 1000 PLN.

Szanowny Panie wszystko zależy od treści oferty zamieszczonej przez sprzedawcę przed sprzedażą, z którą to ofertą miał Pan możliwość się zapoznać. Jeżeli sprzedawca nie poinformował Pan o wadzie głośnika a Pan niezwłocznie po otrzymaniu urządzenia o stwierdzonej wadzie zawiadomił sprzedawcę, to prawdopodobnie skuteczne będą Pana roszczenia z tytułu uchylenia się od czynności prawnej zawartej pod wpływem błędu lub też ewentualne roszczenia z tytułu tzw. rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 sierpnia 2019 08:12 Zmodyfikowano dnia: 12 sierpnia 2019 08:12 Obejrzało: 336 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.