zakupy przez internet,brak kontaktu ze sprzedawcą
Pytanie z dnia 05 lipca 2019
Witam. Zakupiłam w interneowym sklepie trampoline dla dziecka i zapłaciłam przelewem za nią i za transport. Nie dostałam towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą. Co mam w takiej sytuacji zrobic?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a kiedy kupiła Pani tę trampolinę i jaki jest termin realizacji umowy, wskazany przez sprzedawcę ? W jakim sklepie dokonała Pani zakupu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, być może pozostaje tylko złożenie do prokuratury zawiadomienia o możliwości popełnienia oszustwa przez sprzedawcę. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.