zakupy przez internet,brak kontaktu ze sprzedawcą

Pytanie z dnia 05 lipca 2019

Witam. Zakupiłam w interneowym sklepie trampoline dla dziecka i zapłaciłam przelewem za nią i za transport. Nie dostałam towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą. Co mam w takiej sytuacji zrobic?

Dzień dobry, a kiedy kupiła Pani tę trampolinę i jaki jest termin realizacji umowy, wskazany przez sprzedawcę ? W jakim sklepie dokonała Pani zakupu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lipca 2019 09:12 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2019 09:12 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, być może pozostaje tylko złożenie do prokuratury zawiadomienia o możliwości popełnienia oszustwa przez sprzedawcę. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 lipca 2019 09:14 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2019 09:14 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.