zakupy przez internet,brak kontaktu ze sprzedawcą

Pytanie z dnia 05 lipca 2019

Witam. Zakupiłam w interneowym sklepie trampoline dla dziecka i zapłaciłam przelewem za nią i za transport. Nie dostałam towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą. Co mam w takiej sytuacji zrobic?

Dzień dobry, a kiedy kupiła Pani tę trampolinę i jaki jest termin realizacji umowy, wskazany przez sprzedawcę ? W jakim sklepie dokonała Pani zakupu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lipca 2019 09:12 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2019 09:12 Obejrzało: 271 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Witam, być może pozostaje tylko złożenie do prokuratury zawiadomienia o możliwości popełnienia oszustwa przez sprzedawcę. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 lipca 2019 09:14 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2019 09:14 Obejrzało: 270 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem