zakupy przez internet,towar niewysłany
Pytanie z dnia 25 marca 2019
Dzien dobry
Zamowilam kurtke przez Internet I zrobilam przelew ale kurtki nie otrzymalam. Probuje sie kontaktowac z danym sprzedawca ale nie otrzymuje zadnych konkretnych odpowiedzi a w obecnej chwili jestem ignorowana przez nich. Gdzie mozna to zglosic aby odzyskac pieniadze? Albo co zrobic w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, wiele zależy od tego, gdzie dokładnie kupiła Pani tę kurtkę. Na pewno można rozważyć odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu uiszczonej ceny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.