zakupy przez internet,towar niewysłany

Pytanie z dnia 25 marca 2019

Dzien dobry
Zamowilam kurtke przez Internet I zrobilam przelew ale kurtki nie otrzymalam. Probuje sie kontaktowac z danym sprzedawca ale nie otrzymuje zadnych konkretnych odpowiedzi a w obecnej chwili jestem ignorowana przez nich. Gdzie mozna to zglosic aby odzyskac pieniadze? Albo co zrobic w tej sytuacji?

Dzień dobry, wiele zależy od tego, gdzie dokładnie kupiła Pani tę kurtkę. Na pewno można rozważyć odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu uiszczonej ceny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 marca 2019 15:02 Zmodyfikowano dnia: 26 marca 2019 15:02 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.