zakupy przez internet,zwrot internetowy

Pytanie z dnia 01 marca 2019

Kupiłem komputer w sklepie X-com przez internet. To musiał być prezent, dlatego gdy zabierałem komputer nie rozpakowałem go. Już kiedy był rozpakowany, okazało się że monitor był uszkodzony. Co w takiej sytuacji można zrobić żeby otrzymać kompensację?

Dzień dobry, zgłosić reklamację do x-kom. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2019 15:20 Zmodyfikowano dnia: 4 marca 2019 15:20 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.