Zamówienie internetowe.

Pytanie z dnia 25 lutego 2020

Zrobiłam I oplacilam zamówienie w sklepie internetowym. Minął termin dostawy, a towaru nie otrzymałam. Telefon sprzedawcy jest wyłączony, wyslalam maila z oświadczeniem odstąpienia od umowy I na to również nie odpowiada. Co mam zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, przede wszystkim ustalić czy sprzedawca faktycznie działa. Jeśli tak- wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Jeśli nie- rozważyć złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 lutego 2020 15:57 Zmodyfikowano dnia: 25 lutego 2020 15:57 Obejrzało: 319 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.