Zamówienie internetowe.
Pytanie z dnia 18 lutego 2022
Zamówiłam dzrwi w lipcu na sklep dotarły aż dopiero w listopadzie, kompletny brak porozumienia ze sklepem i montażysta, wreszcie ustalony termin drzwi przyjechały nie pełne do reklamacji, reklamacja uznana okazuje się że po mojej interwencji w lutym drzwi czekały od stycznia pandemia covid w firmie itd. umówiony montaż montażysta dzwoni że covid nie przyjadą nikt nie odbiera telefonów tylko mnie zbywają z dnia na dzień, co mogę zrobić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę dokładnie opisać sytuację z podaniem dat. Czy zawarto pisemną umowę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Z opisu sprawy wynika, że najprawdopodobniej ziściły się już przesłanki do odstąpienia od umowy na zasadzie rękojmi i dochodzenia odszkodowania od sprzedawcy. Konieczne byłoby tu jednak bardziej szczegółowa analiza sprawy (zwłaszcza dokumentów). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.