Zamówienie internetowe.
Pytanie z dnia 02 sierpnia 2022
Witam serdecznie, zakupiłam rower w sklepie internetowym zapłaciłam i rower miał być dostarczony do wybranego sklepu. Do sklepu dotarl jednak pracownicy nie przyjęli go w dostawie dokumentowej i rower został wydany beż żadnych papierów potwierdzający odbior. Po kilku dniach gdzie sklep w dalszym ciągu nie potwierdził przyjęcia dostawy otrzymałam zwrot pieniędzy. Po około 2 miesiącach sklep z którego rower odebralam dzwoni że jest obciążony kosztami i dopomina się zapłaty co w takiej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli odebrała Pani rower, to ma obowiązek za niego zapłacić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji należy dokonać zapłaty (skoro faktycznie odebrała Pani rower to sprzedawca wykonał swoje zobowiązanie wynikające z umowy sprzedaży). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.