Zamówienie online.

Pytanie z dnia 22 listopada 2021

Złożyłam zamówienie w sklepie online a w zasadzie trzy wszystkie zostały anulowane przez sklep ale jedna z tych paczek do mnie idzie co powinnam zrobić w takiej sytuacji ?

A jakie ma Pani oczekiwania ? Mogę pomóc, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2021 14:06 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2021 14:06 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Pani/Panu, Rozumiem, że pomimo anulowania na skutek omyłki jedna z trzech paczek niebawem do Pani/Pana dotrze. Jeżeli doszło do zwrotu zapłaty za zamówienie, to nie powinna Pani/ nie powinien Pan odbierać paczki. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel. 728 382 525 e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 listopada 2021 14:13 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2021 14:13 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Skoro zamówienie zostało anulowane (a zatem umowa nie została zawarta), to rozwiązaniem jest tutaj nie odbieranie paczki. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 22 listopada 2021 14:25 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2021 14:25 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.