Zamówienie online.
Pytanie z dnia 22 listopada 2021
Złożyłam zamówienie w sklepie online a w zasadzie trzy wszystkie zostały anulowane przez sklep ale jedna z tych paczek do mnie idzie co powinnam zrobić w takiej sytuacji ?
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
A jakie ma Pani oczekiwania ? Mogę pomóc, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani/Panu, Rozumiem, że pomimo anulowania na skutek omyłki jedna z trzech paczek niebawem do Pani/Pana dotrze. Jeżeli doszło do zwrotu zapłaty za zamówienie, to nie powinna Pani/ nie powinien Pan odbierać paczki. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel. 728 382 525 e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Skoro zamówienie zostało anulowane (a zatem umowa nie została zawarta), to rozwiązaniem jest tutaj nie odbieranie paczki. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.