Zamówienie w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 09 października 2020
Dzień dobry złożyłem zamówienie przez internet w sklepie . Za zamówienie zapłaciłem online kartą . Zamówienie od tygodnia niezmieniło swojego statusu. Kontaktuje się ze sklepem jednak bezskutecznie. Co w tej sytuacji mogę zrobić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli nabył Pan towar jako konsument, może odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.