Zamówienie w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 09 października 2020

Dzień dobry złożyłem zamówienie przez internet w sklepie . Za zamówienie zapłaciłem online kartą . Zamówienie od tygodnia niezmieniło swojego statusu. Kontaktuje się ze sklepem jednak bezskutecznie. Co w tej sytuacji mogę zrobić

Dzień dobry, jeśli nabył Pan towar jako konsument, może odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 października 2020 08:43 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2020 08:43 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.