Pytanie z dnia 18 września 2017

Zamówiłam drzwi przesówne u stolarza. Wysłałam mu zdjęcie jak mają wyglądać. Wybraliśmy wspólnie konkretną szynę. Stolarz wycenił drzwi wraz z szyną i szkłem na 3100zl. Dodatkowo zarządał 150zl za malowanie na biało. Drzwi nie zostały wykonane wg. Wzoru ze zdjęcia(wyglądają inaczej). Do tego wykonane są niechlujnie, są niestabilne i brzydko pomalowane. Szyna jest inna niż zamawiałam. Wpłaciłam 60%zaliczki. Stolarz nie chce mi jej zwrócić, proponuje wykonanie drugich drzwi. Ja nie chce już z nim współpracować gdyż po wykonanych drzwiach i blatach(też u niego zamówionych) nie wierze w dobrą jakość jego usług. Zaproponował, ze sprzeda drzwi i podzielimy się po połowie. Minął miesiąc, drzwi się nie sprzedały. Spytał czy może obniżyć cenę do 2000zl by szybciej je sprzedać. Ale dalej chce się dzielić po połowie, a to nie pokryje zaliczki która wpłaciłam. Co mogę zrobić?

Dzień dobry, prawdopodobnie będzie Pani mogła odstąpić od umowy, ale aby dokładnie ocenić sytuację należy się zapoznać z całą Państwa korespondencją, przesłanym wzorem oraz zdjęciami wykonanych drzwi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2017 15:14 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2017 15:14 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.