Pytanie z dnia 18 września 2017
Zamówiłam drzwi przesówne u stolarza. Wysłałam mu zdjęcie jak mają wyglądać. Wybraliśmy wspólnie konkretną szynę. Stolarz wycenił drzwi wraz z szyną i szkłem na 3100zl. Dodatkowo zarządał 150zl za malowanie na biało. Drzwi nie zostały wykonane wg. Wzoru ze zdjęcia(wyglądają inaczej). Do tego wykonane są niechlujnie, są niestabilne i brzydko pomalowane. Szyna jest inna niż zamawiałam. Wpłaciłam 60%zaliczki. Stolarz nie chce mi jej zwrócić, proponuje wykonanie drugich drzwi. Ja nie chce już z nim współpracować gdyż po wykonanych drzwiach i blatach(też u niego zamówionych) nie wierze w dobrą jakość jego usług. Zaproponował, ze sprzeda drzwi i podzielimy się po połowie. Minął miesiąc, drzwi się nie sprzedały. Spytał czy może obniżyć cenę do 2000zl by szybciej je sprzedać. Ale dalej chce się dzielić po połowie, a to nie pokryje zaliczki która wpłaciłam. Co mogę zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, prawdopodobnie będzie Pani mogła odstąpić od umowy, ale aby dokładnie ocenić sytuację należy się zapoznać z całą Państwa korespondencją, przesłanym wzorem oraz zdjęciami wykonanych drzwi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.