Pytanie z dnia 26 marca 2019
Zamówiłam na allegro opony od firmy ktora sie tym zajmuje. W ogloszeniu bylo napisane ze wysylka do 3 dni roboczych a dostawa 4-5 dni. Po kilku dniach wyslalam emaila z pytaniem czy zostaly wyslane ale nie dostalam odpowiedzi. Potem kolejny email i nic. W koncu dodzwonilam sie do wlasciciela(piatek), ktory przeprosil za blad i obiecal ze opony beda w poniedzialek. Dalej nic. Zazadalam zwrotu pieniedzy ale opony doszly we wtorek (15 dni od zamowienia). Opisalam sprawe na ich profilu na facebooku i dodalam slowo "oszusci" poniewaz czuje sie oszukana w sprawie terminu wysylki i utrudnionego kontaktu a zaplacone bylo z gory. Po rozmowie ze sprzedawca usunelam slowo oszusci z portalu ale mimo to straszy mnie jakims pismem itp. Czy moze mi cos zrobic mimo ze cala opinia zostala skasowana z portalu?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.