Pytanie z dnia 14 października 2018
Zamówiłam okna w pewnej firmie wraz z montażem i obróbką. Zapłaciłam zaliczkę 40 %. Termin realizacji ustalaliśmy telefonicznie o obu stronom to pasowało. Czas wykonania to 1 góra 2 dni. Firma przyjechała i w 1 dzień wykonała praktycznie cały montaż.. Oprócz jednego pokoju gdyż tam zabrakło 1 z dwóch okien. Jak się okazało czas realizacji brakującego okna to min. 10 dni. Właściciel twierdzi że to nie jego wina. Brakujące okno ma być w pokoju gdzie miał być wykonany generalny remont (ścianki działowe itp.) niestety wszystkich fachowców musiałam odwołać. Umowa była zawarta tylko ustnie. Czy mogę żądać i ewentualnie ile upustu za opuźnioną usługę?
Michał Gruchacz Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gruchacz
Centralna 40, 07-200 Wyszków
Witam, myślę, że potencjalnie może Pani żądać od tej firmy odszkodowania za nienależyte (nieterminowe) wykonanie umowy. Ile ciężko mi ocenić na podstawie podanych przez Panią informacji. Zależy na ile Pani wycenia swoją szkodę ? No i pytanie jak udowodni Pani w razie sporu kiedy miały być zamontowane okna - jakieś dowody pośrednie (np. maile). Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.