Pytanie z dnia 14 października 2018

Zamówiłam okna w pewnej firmie wraz z montażem i obróbką. Zapłaciłam zaliczkę 40 %. Termin realizacji ustalaliśmy telefonicznie o obu stronom to pasowało. Czas wykonania to 1 góra 2 dni. Firma przyjechała i w 1 dzień wykonała praktycznie cały montaż.. Oprócz jednego pokoju gdyż tam zabrakło 1 z dwóch okien. Jak się okazało czas realizacji brakującego okna to min. 10 dni. Właściciel twierdzi że to nie jego wina. Brakujące okno ma być w pokoju gdzie miał być wykonany generalny remont (ścianki działowe itp.) niestety wszystkich fachowców musiałam odwołać. Umowa była zawarta tylko ustnie. Czy mogę żądać i ewentualnie ile upustu za opuźnioną usługę?

Witam, myślę, że potencjalnie może Pani żądać od tej firmy odszkodowania za nienależyte (nieterminowe) wykonanie umowy. Ile ciężko mi ocenić na podstawie podanych przez Panią informacji. Zależy na ile Pani wycenia swoją szkodę ? No i pytanie jak udowodni Pani w razie sporu kiedy miały być zamontowane okna - jakieś dowody pośrednie (np. maile). Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 października 2018 18:09 Zmodyfikowano dnia: 15 października 2018 18:09 Obejrzało: 338 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.