Pytanie z dnia 26 sierpnia 2020
Zamówiłam profesjonalna sesję zdjęciową synkowi. Poinformowano mnie iż album jest obowiązkowy do sesji. Nie dano zadnegownyboru co do albumu. Otrzymując album w formacie większym niż a5 3 zdjęcia mają poucinane głowy. Fotograf zablokował nas na messengerze i nie odbiera tel albo się rozłącza.co mogę zrobić? Nie podpisaliśmy wcześniej umowy e mam rozmowę na messengerze. Miało być 18 zdj w albumie jest 16, nie ma tego na które się umawiałam z fotografem no i te ucięte głowy. Zapłaciłam 400 zł
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W opisanej sytuacji istnieje możliwość wystąpienia w stosunku do usługodawcy z roszczeniem z tytułu rękojmi (opisana wada jest istotna dlatego możliwe będzie odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy). Jeżeli usługodawca nie spełni żądania, pozostanie wystąpienie do sądu z powództwem zawierającym w/w roszczenie. W postępowaniu tym konieczne będzie udowodnienie, że umowa ustna o danej treści została zawarta, dlatego nie zbędne jest zebranie wszystkich dowodów pośrednich wykonania umowy (wspomniana rozmowa na messengerze, dowód dokonania przelewu itp). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.