Pytanie z dnia 26 sierpnia 2020

Zamówiłam profesjonalna sesję zdjęciową synkowi. Poinformowano mnie iż album jest obowiązkowy do sesji. Nie dano zadnegownyboru co do albumu. Otrzymując album w formacie większym niż a5 3 zdjęcia mają poucinane głowy. Fotograf zablokował nas na messengerze i nie odbiera tel albo się rozłącza.co mogę zrobić? Nie podpisaliśmy wcześniej umowy e mam rozmowę na messengerze. Miało być 18 zdj w albumie jest 16, nie ma tego na które się umawiałam z fotografem no i te ucięte głowy. Zapłaciłam 400 zł

Dzień dobry. W opisanej sytuacji istnieje możliwość wystąpienia w stosunku do usługodawcy z roszczeniem z tytułu rękojmi (opisana wada jest istotna dlatego możliwe będzie odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy). Jeżeli usługodawca nie spełni żądania, pozostanie wystąpienie do sądu z powództwem zawierającym w/w roszczenie. W postępowaniu tym konieczne będzie udowodnienie, że umowa ustna o danej treści została zawarta, dlatego nie zbędne jest zebranie wszystkich dowodów pośrednich wykonania umowy (wspomniana rozmowa na messengerze, dowód dokonania przelewu itp). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2020 22:09 Zmodyfikowano dnia: 26 sierpnia 2020 22:09 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.