Pytanie z dnia 30 stycznia 2018
Zamowilam telefonicznie dlugopis 3 d prosilam o przesylke 8 grudnia i o informacje o kuiera kiedy otrzymam przesylke do dnia dzisiejszego nie dostalam przesylki a 29 stycznia dostalam wezwanie do zaplaty od firmy windykacyjnej zwyklym listem z terminem do zaplaty 12 styczenia.Nie dostalam zadnej faktury do zaplaty.Pisza ze jak nie zaplace to sprawe przekazuja do sadu. Prosze o pomoc i porade bo skoro nie dostalam przesylki to za co mam pplacic moze za kuriera ale 130 zl.Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli nie otrzymała Pani towaru, to za nic nie musi płacić. Proszę po prostu odpisać na to pismo, że do dnia dzisiejszego nie otrzymała Pani zamówionego towaru, więc wezwanie jest bezzasadne. Może Pani także od razu odstąpić od umowy wskazując, że nie jest już zainteresowana zakupem tego długopisu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Podraza Radca prawny (Od 2010)
PODRAZA KANCELARIA - Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Podraza
11 Listopada 9/8, 42-500 Będzin
Oczywiście nie ma Pani obowiązku zapłaty jeżeli nie otrzymała Pani zamówionego towaru. Najpewniej jest to jakiś błąd związany z brakiem przepływu informacji pomiędzy sprzedawcą a kurierem. Do wyjaśnienia u sprzedawcy. Jeżeli nie, to z pewnością pomoże pismo z kancelarii.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.