Pytanie z dnia 11 sierpnia 2016
Zamówiłam towar na fimę do sprzedaży.Nie dostałam go w całosci i nie mogę się doprosić o przesłanie mi reszty towaru.Nie odbierają ode mnie telefonu i nie odpowiadają na e-maile.Czy w związku z tym mogę zwrócić i ten towar który dostałam i domagać się zwrotu całej kwoty jaką zaplaciłam za cały towar?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kiedy towar został dostarczony ? Co dokładnie Pani zakupiła, a co nie zostało dostarczone ? Czy spisała Pani protokół ? W jakiej formie i kiedy dokładnie zgłosiła Pani braki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.