Pytanie z dnia 11 sierpnia 2016

Zamówiłam towar na fimę do sprzedaży.Nie dostałam go w całosci i nie mogę się doprosić o przesłanie mi reszty towaru.Nie odbierają ode mnie telefonu i nie odpowiadają na e-maile.Czy w związku z tym mogę zwrócić i ten towar który dostałam i domagać się zwrotu całej kwoty jaką zaplaciłam za cały towar?

Dzień dobry, kiedy towar został dostarczony ? Co dokładnie Pani zakupiła, a co nie zostało dostarczone ? Czy spisała Pani protokół ? W jakiej formie i kiedy dokładnie zgłosiła Pani braki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 sierpnia 2016 11:37 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.