Pytanie z dnia 14 czerwca 2017

Zamówiłam trampolinę przez Internet zapłaciłam online 4.06 i do tej pory nie otrzymałam ani pieniędzy ani towaru a do tego nie odpowiadają na e-maile oraz nie odbierają telefonów.

Dzień dobry, jeśli trampolinę zamówiła Pani jako konsument, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Jeśli trampolina została zamówiona w ramach prowadzonej działalności, trzeba ustalić w jaki sposób określono termin dostawy sprzętu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2017 13:43 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2017 13:43 Obejrzało: 207 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.