Pytanie z dnia 14 czerwca 2017
Zamówiłam trampolinę przez Internet zapłaciłam online 4.06 i do tej pory nie otrzymałam ani pieniędzy ani towaru a do tego nie odpowiadają na e-maile oraz nie odbierają telefonów.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli trampolinę zamówiła Pani jako konsument, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Jeśli trampolina została zamówiona w ramach prowadzonej działalności, trzeba ustalić w jaki sposób określono termin dostawy sprzętu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.