Pytanie z dnia 02 listopada 2018

Zamówiłem 28 października w niedzielę wieczorem paczke ze sklepu z ekologiczną żywnością, 4 opakowania kakao i 4 opakowania przyprawy. Paczke dostarczono do paczkomatu 31 pazdziernika, a ja ja odebrałem w piątek 2 listopada okazało się, ze kakao miało date ważności wlasnie do 2 listopada 2018 roku, otworzylem jedna paczke ale 3 pozostałe chęć zwrócić no bo sa praktycznie przeterminowane. Zwrot towaru czy reklamacja? Kto ponosi koszty zwrotu?

Dzień dobry, a jaki termin ważności kakao podano na stronie sklepu, gdzie je Pani zamówiła ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2018 21:24 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2018 21:24 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, sugeruję zgłoszenie reklamacji. W takiej sytuacji koszty odesłania towaru pokrywa sprzedawca. Pozdrawiam, Michał Okoniewski, adwokat

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 listopada 2018 10:06 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 10:06 Obejrzało: 214 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.