Pytanie z dnia 02 listopada 2018

Zamówiłem 28 października w niedzielę wieczorem paczke ze sklepu z ekologiczną żywnością, 4 opakowania kakao i 4 opakowania przyprawy. Paczke dostarczono do paczkomatu 31 pazdziernika, a ja ja odebrałem w piątek 2 listopada okazało się, ze kakao miało date ważności wlasnie do 2 listopada 2018 roku, otworzylem jedna paczke ale 3 pozostałe chęć zwrócić no bo sa praktycznie przeterminowane. Zwrot towaru czy reklamacja? Kto ponosi koszty zwrotu?

Dzień dobry, a jaki termin ważności kakao podano na stronie sklepu, gdzie je Pani zamówiła ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2018 21:24 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2018 21:24 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, sugeruję zgłoszenie reklamacji. W takiej sytuacji koszty odesłania towaru pokrywa sprzedawca. Pozdrawiam, Michał Okoniewski, adwokat

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 listopada 2018 10:06 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 10:06 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem