Pytanie z dnia 09 marca 2017
Zamówiłem fotel w dniu 06-02-2017 roku i zapłaciłem zadatek na który mam czekać 8 tygodni. Niestety sytuacja materialna zmusza mnie do rozwiązania umowy i zgłosiłem ten fakt w dniu 08-03-2017 roku. W dniu 09-03-2017 otrzymałem odpowiedź odmowną. Czy sklep ma prawo przy tak krótkim terminie od zamówienia do chęci rozwiązania dać mi odpowiedź odmowną i co mogę zrobić żeby odzyskać zadatek.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim jeśli wpłacił Pan zadatek, a nie zaliczkę, to zadatek przepada jeśli odstąpi Pan od umowy. Czy jest Pan pewny, że w istocie wpłacił zadatek ? Jak umowa reguluje kwestie odstąpienia ? Czy fotel miał być wykonany na specjalne zamówienie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.