Pytanie z dnia 09 marca 2017

Zamówiłem fotel w dniu 06-02-2017 roku i zapłaciłem zadatek na który mam czekać 8 tygodni. Niestety sytuacja materialna zmusza mnie do rozwiązania umowy i zgłosiłem ten fakt w dniu 08-03-2017 roku. W dniu 09-03-2017 otrzymałem odpowiedź odmowną. Czy sklep ma prawo przy tak krótkim terminie od zamówienia do chęci rozwiązania dać mi odpowiedź odmowną i co mogę zrobić żeby odzyskać zadatek.

Dzień dobry, przede wszystkim jeśli wpłacił Pan zadatek, a nie zaliczkę, to zadatek przepada jeśli odstąpi Pan od umowy. Czy jest Pan pewny, że w istocie wpłacił zadatek ? Jak umowa reguluje kwestie odstąpienia ? Czy fotel miał być wykonany na specjalne zamówienie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 marca 2017 19:17 Obejrzało: 213 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.