Pytanie z dnia 03 sierpnia 2018

Zamówiłem telefonicznie telefon komórkowy, który miał być sprowadzony i wysłany na podany adres do 14 dni. Wplacilem zaliczke w wysokosci 150zl na podane mi przez sprzedajacego konto. Natomiast był mi wcześniej potrzebny telefon i kupiłem inny. Teraz sprzedajacy nie chce zwrocic mi zaliczki za telefon i jeszcze napisal ze sprawe kieruje do sadu o to ze nie wywiazalem sie z umowy ktora niby zawarlem po przez wpłatę zaliczki. Czy teraz będę miał problem przez to że zrezygnowałem z kupna telefonu i czy rzeczywiście zaliczka przepada??

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.