Pytanie z dnia 10 września 2018
Zapisałem się dwa miesiące temu na szkolenie przez internet i wysłałem zeskanowany dokument dot. chęci uczestnictwa w szkoleniu. Tydzień przed planowanym szkoleniem otrzymałem potwierdzenie, że szkolenie się odbędzie i mam opłacić fakturę za szkolenie. W przypadku niestawienia się i nieopłacenia szkolenia będę musiał zapłacić 20% ceny szkolenia. W przeciągu tych 2 miesięcy skorzystałem z innego szkolenia i z tego nie chcę już korzystać. Czy firma ma prawo egzekwować ode mnie należność? Ich regulamin mówi że można zrezygnować ze szkolenia min 14 dni od rozpoczęcia szkolenia
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z dokumentami, mającymi związek ze sprawą, tj. umową, regulaminem i korespondencją z organizatorem szkolenia, nie sposób ocenić Pana sytuacji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Majcherczyk Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk
Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice
Dzień dobry, jeżeli regulamin przewiduje możliwość rezygnacji w terminie minimum 14 dni, to najprawdopodobniej tylko przy zachowaniu tego terminu rezygnacja jest bezpłatna. Jeżeli regulamin przewiduje opłatę 20%, to organizator szkolenia będzie mógł tą opłatę pobrać jeżeli nie zrezygnowano ze szkolenia w terminie. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.