Pytanie z dnia 10 września 2018

Zapisałem się dwa miesiące temu na szkolenie przez internet i wysłałem zeskanowany dokument dot. chęci uczestnictwa w szkoleniu. Tydzień przed planowanym szkoleniem otrzymałem potwierdzenie, że szkolenie się odbędzie i mam opłacić fakturę za szkolenie. W przypadku niestawienia się i nieopłacenia szkolenia będę musiał zapłacić 20% ceny szkolenia. W przeciągu tych 2 miesięcy skorzystałem z innego szkolenia i z tego nie chcę już korzystać. Czy firma ma prawo egzekwować ode mnie należność? Ich regulamin mówi że można zrezygnować ze szkolenia min 14 dni od rozpoczęcia szkolenia

Dzień dobry, bez zapoznania się z dokumentami, mającymi związek ze sprawą, tj. umową, regulaminem i korespondencją z organizatorem szkolenia, nie sposób ocenić Pana sytuacji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 września 2018 09:15 Zmodyfikowano dnia: 11 września 2018 09:15 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeżeli regulamin przewiduje możliwość rezygnacji w terminie minimum 14 dni, to najprawdopodobniej tylko przy zachowaniu tego terminu rezygnacja jest bezpłatna. Jeżeli regulamin przewiduje opłatę 20%, to organizator szkolenia będzie mógł tą opłatę pobrać jeżeli nie zrezygnowano ze szkolenia w terminie. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 września 2018 13:17 Zmodyfikowano dnia: 11 września 2018 13:17 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.