Pytanie z dnia 01 czerwca 2018

Zaplacilam za wakacje duza sume pieniedzy
Podczas rezerwacji nastapil blad w datach , zorientowaslam sie natychmiast gdy otrzymalam emaila ,ze w ciagu 24 godz. nastąpi potwierdzenie rezerw.Gdy tylko zorientowalam sie ,ze jest zla data wiec od razu pisalam emaila do wlasciciela domu aby zmienil date a jesli nie ma taskiej daty to prosze nie potwierdzac rezerwacji . Nie bylo reakcji ze strony wlasciciela po czym napisal , ze rezerwacja jezt potwierdzona i pobral pienoadze w calosci i sorry ale nie widzialem wczesniejszych wiadomosci od pani . Nie moge wyegzekwowac anulowania ze zwrotem pieniedzy .owszem ten pan mial na stronie zastrzezone ,ze po rezerwacji nie ma zwrotu pieniedzy ale ja powiadomilam o anulowaniu przed potwierdzeniem .jezt jakas szansa na zwrot pieniedzy ? Mialo nas wyjechac 7 rodzin i nikt nie moze w tym terminie wyjechac a ja pokrylam wszystkie koszta

Dzień dobry, tak, jest szansa na zwrot wszystkich środków. Jeśli potrzebuje Pani pomocy w odzyskaniu pieniędzy, zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem: adwokat@kancelariaulewicz.pl Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 czerwca 2018 14:56 Zmodyfikowano dnia: 1 czerwca 2018 14:56 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam serdecznie. Niestety właściciel postąpił nieuczciwe i powinien zwrócić całość pieniędzy wraz z odsetkami. Na początku należy spróbować załatwić sprawę ugodowo, a jeżeli to nie przyniesie efektu to pozostaje droga sądowa. Chętnie pomogę. Pozdrawiam. Adwokat Dorota Tumkiewicz

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 czerwca 2018 19:54 Zmodyfikowano dnia: 2 czerwca 2018 19:54 Obejrzało: 283 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.