Zapłata za wykonaną usługę. Usługa remontowo-budowlana.

Pytanie z dnia 04 listopada 2019

Dzień dobry. Posiadam firmę remontowo-budowlaną i wykonałem usługę dla klienta. Przez cztery dni przeciągał podpisanie umowy, po czym pod koniec czwartego dnia zadzwoniła do mnie jego żona informując, że nie chcą abym kontynuował pracę. Wiem, że w Polsce obowiązuje prawo niepisanych umów. Zarzucili mi nienależyte wykonanie prac, po czym przesłałem im fakturę pro formę, czekając na rozliczenie. Jednak klient wcale nie ma zamiaru zapłacić. Proponowałem rozliczenie tylko za poniesione koszty, bez mojej robocizny, lecz dostałem odmowę. Proszę o pomoc. Jak mam odzyskać chociaż część pieniędzy.

Proponuję zacząć od wezwania do zapłaty z krótkim terminem płatności. Gdyby potrzebował Pan pomocy, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 listopada 2019 11:16 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2019 11:16 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jedyną prawną drogą jest pozew sądowy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 listopada 2019 12:22 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2019 12:22 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.