Zapłata za wykonaną usługę. Usługa remontowo-budowlana.
Pytanie z dnia 04 listopada 2019
Dzień dobry. Posiadam firmę remontowo-budowlaną i wykonałem usługę dla klienta. Przez cztery dni przeciągał podpisanie umowy, po czym pod koniec czwartego dnia zadzwoniła do mnie jego żona informując, że nie chcą abym kontynuował pracę. Wiem, że w Polsce obowiązuje prawo niepisanych umów. Zarzucili mi nienależyte wykonanie prac, po czym przesłałem im fakturę pro formę, czekając na rozliczenie. Jednak klient wcale nie ma zamiaru zapłacić. Proponowałem rozliczenie tylko za poniesione koszty, bez mojej robocizny, lecz dostałem odmowę. Proszę o pomoc. Jak mam odzyskać chociaż część pieniędzy.
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Proponuję zacząć od wezwania do zapłaty z krótkim terminem płatności. Gdyby potrzebował Pan pomocy, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio.
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Jedyną prawną drogą jest pozew sądowy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.