Pytanie z dnia 11 kwietnia 2020

Zarezerwowałam pare miesięcy temu pobyt przez booking.com na weekend majowy. Oferta była bezzwrotna. Zapłaciłam przedpłatę 330zł. Czy jeżeli restrykcje z hotelami wydłuża się jest możliwość odzyskania pieniędzy?
Chciałabym dodać ze możliwość podjechania w innym terminie nie wchodzi w grę.

Dzień dobry, tak, będą podstawy do żądania zwrotu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 kwietnia 2020 12:31 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2020 12:31 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.