Zatrudnić pracownika na stanowisko sekretarza.
Pytanie z dnia 14 października 2022
Dzień dobry!
Jestem pracodawcą. Chciałabym zatrudnić pracownika na stanowisko sekretarza. Ustawa mówi, iż sekretarz powinien mieć ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja. Kandydat posiada licencjat na kierunku administracja ale zapisał się na studia. Czy mogę go zatrudnić na tym stanowisku? Czy ewentualnie jest możliwość zatrudnienia na stanowisku p.o. sekretarz do czasu ukończenia magistra administracji? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzień dobry, trudno odnieść się do Pani pytania. Nie wiem jaką regulację ma Pani na myśli i jakim rodzajem pracodawcy jest Pani (podmiot prywatny, publiczny itp.).
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.