Zawiadomienie o prowadzonej akcji serwisowej w samochodach Hondy.
Pytanie z dnia 12 marca 2020
Witam, dostałam pismo o akcji serwisowej na całym świecie w samochodach marki Honda. Wymiana usterki powinna potrwac 1 h, podczas naprawy została uszkodzona cześć samochód musi zostać na serwisie 6 dni. Zostało mi zaproponowany samochód zastępczy ale odplatny czy w takiej sytuacji że z winy serwisu nie mam samochodu mogę od serwisu zadac samochodu zastępczego nie odpłatnego?
Dzień dobry serwis powinien udostępnić samochód bezpłatnie. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Panie Oczywiście, że samochód zastępczy w takim wypadku powinien być Panu udostępniony bezpłatnie. Przecież to z winy serwisu nie może Pan korzystać ze swojego samochodu. Radziłbym w stanowczym tonie zażądać bezpłatnego samochodu zastępczego a w razie bezskuteczności wziąć odpłatnie a następnie zażądać zwrotu kwoty wynajmu a jeżeli zapłata miałaby być dokonana po wykorzystaniu - odmówić zapłaty. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.