Pytanie z dnia 28 listopada 2017
Zdarza się tak, że w wyniku niekompetencji, błędu lub złej woli przedsiębiorcy (lub jego pracownika) konsument musi ponosić koszty, aby sytuację wyjaśnić czy poprawić. Pracownik przedsiębiorcy powinien być przygotowany do swoich obowiązków i wykonać je z należną starannością co robi w czasie pracy i za wynagrodzeniem. Konsument zaś ponosi koszty oraz traci czas, który mógłby zostać wykorzysany inaczej.
Czy jest norma prawna zawarta w jakimś przepisie, która upoważnia do zwrotu kosztów i zapłaty za poświęcony czas, w przypadku uznania winy przedsiębiorcy?
Agnieszka Kurczuk-Samodulska Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska
Pana Balcera 6B/22, 20-631 Lublin
Dzień dobry, być może istnieje możliwość dochodzenia odszkodowania. Aby udzielić wyczerpującej porady prawnej niezbędne jest nieco więcej informacji z Pana strony, proszę więc o bezpośredni kontakt telefoniczny. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.