Pytanie z dnia 28 listopada 2017

Zdarza się tak, że w wyniku niekompetencji, błędu lub złej woli przedsiębiorcy (lub jego pracownika) konsument musi ponosić koszty, aby sytuację wyjaśnić czy poprawić. Pracownik przedsiębiorcy powinien być przygotowany do swoich obowiązków i wykonać je z należną starannością co robi w czasie pracy i za wynagrodzeniem. Konsument zaś ponosi koszty oraz traci czas, który mógłby zostać wykorzysany inaczej.
Czy jest norma prawna zawarta w jakimś przepisie, która upoważnia do zwrotu kosztów i zapłaty za poświęcony czas, w przypadku uznania winy przedsiębiorcy?

Dzień dobry, być może istnieje możliwość dochodzenia odszkodowania. Aby udzielić wyczerpującej porady prawnej niezbędne jest nieco więcej informacji z Pana strony, proszę więc o bezpośredni kontakt telefoniczny. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2017 12:22 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2017 12:22 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.