Pytanie z dnia 05 maja 2022
Ze względu na wadę wzroku skorzystałam z badań okulisty, a potem optometrysty w Instytucie Oka. Dostałam receptę na okulary progresywne. Do tej pory również miałam okulary progresywne, jednak pogorszył mi się wzrok w patrzeniu na dalekie odległości.
Na podstawie otrzymanej recepty zostały zrealizowane okulary w salonie optycznym. Niestety nie mogę się przyzwyczaić do nowych szkieł i źle w nich widzę. Brak jest ostrości w patrzeniu prawym okiem, źle widzę schodząc po schodach co już kilka razy o mało nie spowodowało mojego upadku.
W poprzednich okularach nie miałam takich problemów, a nowe bardzo utrudniają codzienne czynności, powodują kłopoty w pracy i przy komputerze oraz frustrują.
Moje pytanie: do kogo mam kierować reklamację, na jakiej podstawie i kto zwróci mi poniesione koszty:
- optometrysta (wcześniej byłam w tym instytucie u okulisty dla wykonania diagnostyki) - czy mam wykonać nowe badanie u innego specjalisty, jeśli źle dobrano szkła i ich konstrukcję do mojej wady?
- salon optyczny, gdzie dokonano dodatkowo pomiar usytuowania szkieł w oprawkach?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.