Zgłoszenie usterki auta na gwarancji.
Pytanie z dnia 19 września 2021
W dniu 20.08.2021 w serwisie ................zgłosiłem przetarcie oparcia fotela w aucie KIA PROCEED GT po przejechaniu 13335 km. Auto kupione w tym salonie w lipcu 2019r. na 7-letniej gwarancji. Wymiany dokonano 17.09.2021r. przy przebiegu 13446 km i wpisano do książki gwarancyjnej. Po powrocie do domu otrzymałem telefon, że za pokrowiec i wymianę będę musiał jednak zapłacić, ponieważ nie uznano mojej reklamacji. Wykonano usługę naprawczą oparcia fotela w ramach gwarancji, a po czasie żądają zapłaty.
W związku z tym mam pytanie w tej sprawie, czy serwis ma prawo żądać zapłaty, co mam zrobić w danej sytuacji ?
1. Czy mam zapłacić ?
2. Czy mam jechać i pozwolić na ponowną wymianę pokrowca fotela, czyli nowego na mój przetarty ?
3. Czy mam nie reagować na żądania serwisu ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, prawdopodobnie płacić Pan nie będzie musiał, ale konieczne jest zapoznanie się z kartą gwarancyjną. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.