Zgłoszenie usterki auta na gwarancji.

Pytanie z dnia 19 września 2021

W dniu 20.08.2021 w serwisie ................zgłosiłem przetarcie oparcia fotela w aucie KIA PROCEED GT po przejechaniu 13335 km. Auto kupione w tym salonie w lipcu 2019r. na 7-letniej gwarancji. Wymiany dokonano 17.09.2021r. przy przebiegu 13446 km i wpisano do książki gwarancyjnej. Po powrocie do domu otrzymałem telefon, że za pokrowiec i wymianę będę musiał jednak zapłacić, ponieważ nie uznano mojej reklamacji. Wykonano usługę naprawczą oparcia fotela w ramach gwarancji, a po czasie żądają zapłaty.
W związku z tym mam pytanie w tej sprawie, czy serwis ma prawo żądać zapłaty, co mam zrobić w danej sytuacji ?
1. Czy mam zapłacić ?
2. Czy mam jechać i pozwolić na ponowną wymianę pokrowca fotela, czyli nowego na mój przetarty ?
3. Czy mam nie reagować na żądania serwisu ?

Dzień dobry, prawdopodobnie płacić Pan nie będzie musiał, ale konieczne jest zapoznanie się z kartą gwarancyjną. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2021 11:06 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2021 11:25 Obejrzało: 274 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.