Złamane zabezpieczenia aplikacji mobilnej męża do wspólnego konta bankowego.
Pytanie z dnia 12 listopada 2020
Dzień dobry,
We wrześniu zostały złamane zabezpieczenia aplikacji mobilnej męża do naszego wspólnego konta bankowego. Włamywacz zmienił numer telefonu (lub przechwycił sms), po czym wypłacił blikiem 4000 zł w Warszawie z bankomatu. Konto jest wspólne i jako niezależny użytkownik tego konta nie dostałam powiadomienia o próbie zmiany mojego numeru telefonu, a zostały mi zablokowane powiadomienia o ruchach na koncie. Bank ING mnie zbywa już 3 raz frazesami i gotowymi formułkami. Proszę o poradę i pomoc.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.