Pytanie z dnia 21 grudnia 2020

Zleciłem administratorowi u którego wykupiłem e-sklep usługę zintegrowania sklepu z fb.Po wielu próbach ciągle twierdził że podaje mu złe hasła dostępu lub mam włączone inne zabezpieczenia.po ok 2 tyg stwierdziłem że rezygnuję z usługi gdyż nie są w stanie jej wykonać i poprosiłem o zwrot pieniędzy.Operator stwierdził że nie widzi podstaw do zwrotu gdyż on chce wykonać usługę tyko ja nie podaje mu prawidłowych danych. Czy należy mi się zwrot i jakie konkretnie przepisy o tym mówią. Bardzo dziękuję . W razie potrzeby dokładniej opiszę sytuację.Posiadam dokumentację mailową
z konwersacji z operatorem.

Szanowny Panie, jak najbardziej widziałbym tu podstawę do zwrotu zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, celem uszczegółowienia odpowiedzi proszę o dalszą korespondencję na prywatnym czacie w tym portalu lub mailowo. Zapraszam

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2020 09:47 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2020 09:47 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Kancelaria zajmuje się prowadzeniem tego typu spraw. Zapraszam do kontaktu. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 grudnia 2020 00:40 Zmodyfikowano dnia: 24 grudnia 2020 00:40 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem