Pytanie z dnia 21 grudnia 2020

Zleciłem administratorowi u którego wykupiłem e-sklep usługę zintegrowania sklepu z fb.Po wielu próbach ciągle twierdził że podaje mu złe hasła dostępu lub mam włączone inne zabezpieczenia.po ok 2 tyg stwierdziłem że rezygnuję z usługi gdyż nie są w stanie jej wykonać i poprosiłem o zwrot pieniędzy.Operator stwierdził że nie widzi podstaw do zwrotu gdyż on chce wykonać usługę tyko ja nie podaje mu prawidłowych danych. Czy należy mi się zwrot i jakie konkretnie przepisy o tym mówią. Bardzo dziękuję . W razie potrzeby dokładniej opiszę sytuację.Posiadam dokumentację mailową
z konwersacji z operatorem.

Szanowny Panie, jak najbardziej widziałbym tu podstawę do zwrotu zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, celem uszczegółowienia odpowiedzi proszę o dalszą korespondencję na prywatnym czacie w tym portalu lub mailowo. Zapraszam

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2020 09:47 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2020 09:47 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Kancelaria zajmuje się prowadzeniem tego typu spraw. Zapraszam do kontaktu. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 grudnia 2020 00:40 Zmodyfikowano dnia: 24 grudnia 2020 00:40 Obejrzało: 220 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.