Pytanie z dnia 21 grudnia 2020
Zleciłem administratorowi u którego wykupiłem e-sklep usługę zintegrowania sklepu z fb.Po wielu próbach ciągle twierdził że podaje mu złe hasła dostępu lub mam włączone inne zabezpieczenia.po ok 2 tyg stwierdziłem że rezygnuję z usługi gdyż nie są w stanie jej wykonać i poprosiłem o zwrot pieniędzy.Operator stwierdził że nie widzi podstaw do zwrotu gdyż on chce wykonać usługę tyko ja nie podaje mu prawidłowych danych. Czy należy mi się zwrot i jakie konkretnie przepisy o tym mówią. Bardzo dziękuję . W razie potrzeby dokładniej opiszę sytuację.Posiadam dokumentację mailową
z konwersacji z operatorem.
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Szanowny Panie, jak najbardziej widziałbym tu podstawę do zwrotu zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, celem uszczegółowienia odpowiedzi proszę o dalszą korespondencję na prywatnym czacie w tym portalu lub mailowo. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Kancelaria zajmuje się prowadzeniem tego typu spraw. Zapraszam do kontaktu. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.