Pytanie z dnia 25 września 2018

Złożyłam reklamację przed wyjazdem na urlop, ponieważ biuro podróży poinformowało mnie, że sauny, które były w ofercie hotelu, nie będą już oferowane. Biuro poinformowało, że z tego tytułu nie przewidują żadnej rekompensaty. Proszę o informację czy takw reklamacja powinna być rozpatrzona w ustawowym terminie 30 dni? Zakup był przed zmianą 1.07.2018r.

Dzień dobry, tak reklamacja powinna być rozpoznana w ciągu 30 dni.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 września 2018 14:14 Zmodyfikowano dnia: 25 września 2018 14:14 Obejrzało: 190 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.