Pytanie z dnia 25 września 2018
Złożyłam reklamację przed wyjazdem na urlop, ponieważ biuro podróży poinformowało mnie, że sauny, które były w ofercie hotelu, nie będą już oferowane. Biuro poinformowało, że z tego tytułu nie przewidują żadnej rekompensaty. Proszę o informację czy takw reklamacja powinna być rozpatrzona w ustawowym terminie 30 dni? Zakup był przed zmianą 1.07.2018r.
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, tak reklamacja powinna być rozpoznana w ciągu 30 dni.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.