Pytanie z dnia 17 listopada 2023
Zmieniliśmy operatora sieci telefonicznej na Plus, dotychczas naszym operatorem był Play , na internet i tv umowa zakończyła się na telefony powinna trwać jeszcze 6 miesięcy , poszliśmy do Plusa aby zawrzeć umowę na wszystko razem z tym ze pani w plus wiedziała iż mamy jeszcze umowę na telefon w związku z tym przygotowała nam umowę na tv i internet a na telefony powiedziała że wyslala informacje i zapytanie do Play kiedy pozwoli nam przejść do innego operatora , Play miał wyznaczyć datę przeniesienia. Będąc na wakacjach Play wyłączył nam bez słowa telefony nie mieliśmy kontaktu ze światem okazało się że karty z plus zaczęły działać i teraz robią się schody bo pani z plus twierdzi że to nie jej wina tylko wina systemu a my mamy do zapłaty 500 zł kary do Play za zerwanie umowy, tylko że my tej umowy nie zerwaliśmy miała być wyznaczona data przeniesienia , kto powinien ponieść konsekwencje
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.