Pytanie z dnia 05 września 2023

Została zrealizowana sprzedaż przez Facebook market sprzętu sportowego. Do nadawcy trafiła uszkodzona bieżnia,prawdopodobnie została uszkodzona przez kuriera firmy DPD. Do założenia reklamacji jest potrzebny protokół odbioru wypełniony na stronie internetowe przez odbiorce paczki. Ta osoba odmawia współpracy. Przesyłka była opłacona za pobraniem,teraz domaga się zwrotu pieniędzy co jestem skłonna zrealizować natomiast bez protokołu szkody nie jestem w stanie prowadzić dalej reklamacji w DPD.

Ale za szkody w transporcie sprzedawca nie odpowiada, tylko kurier. Jeśli kupujący odmawia reklamacji, to jego problem.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2023 02:33 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2023 02:33 Obejrzało: 81 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.