Pytanie z dnia 05 września 2023
Została zrealizowana sprzedaż przez Facebook market sprzętu sportowego. Do nadawcy trafiła uszkodzona bieżnia,prawdopodobnie została uszkodzona przez kuriera firmy DPD. Do założenia reklamacji jest potrzebny protokół odbioru wypełniony na stronie internetowe przez odbiorce paczki. Ta osoba odmawia współpracy. Przesyłka była opłacona za pobraniem,teraz domaga się zwrotu pieniędzy co jestem skłonna zrealizować natomiast bez protokołu szkody nie jestem w stanie prowadzić dalej reklamacji w DPD.
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Ale za szkody w transporcie sprzedawca nie odpowiada, tylko kurier. Jeśli kupujący odmawia reklamacji, to jego problem.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.