Pytanie z dnia 13 grudnia 2022

Zostałam okradziona na kwotę 4 tysięcy. Zostało złożone zamowienie, pieniądze wysłane. Produkt doszedł z wadami, został odesłany na reklamacje. Wrócił po 3 miesiącach reklamacji i nadal miał wady. Po kolejnym odesłaniu i odstąpieniu od umowy. Pan twierdzi, ze towaru nie otrzymał mimo, iż firma kurierska potwierdziła odebranie przesyłki. Kontakt utrudniony, nie odbiera telefonów, maili oraz listów wysyłanych poczta. Przy kontakcie z inna osoba, wie o co chodzi i staje się opryskliwy i się rozłącza. Co w takim wypadku migę zrobić?

Dzień dobry, należy więc złożyć pozew o zapłatę do sądu. Z opisu nie wynika, aby doszło do „kradzieży”. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 grudnia 2022 09:11 Zmodyfikowano dnia: 14 grudnia 2022 09:11 Obejrzało: 187 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W tej sytuacji należy skierować do danej osoby wezwanie do zapłaty z wyznaczeniem odpowiedniego terminu, a następnie pozew do sądu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 grudnia 2022 17:49 Zmodyfikowano dnia: 14 grudnia 2022 17:49 Obejrzało: 186 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.