Pytanie z dnia 13 grudnia 2022
Zostałam okradziona na kwotę 4 tysięcy. Zostało złożone zamowienie, pieniądze wysłane. Produkt doszedł z wadami, został odesłany na reklamacje. Wrócił po 3 miesiącach reklamacji i nadal miał wady. Po kolejnym odesłaniu i odstąpieniu od umowy. Pan twierdzi, ze towaru nie otrzymał mimo, iż firma kurierska potwierdziła odebranie przesyłki. Kontakt utrudniony, nie odbiera telefonów, maili oraz listów wysyłanych poczta. Przy kontakcie z inna osoba, wie o co chodzi i staje się opryskliwy i się rozłącza. Co w takim wypadku migę zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy więc złożyć pozew o zapłatę do sądu. Z opisu nie wynika, aby doszło do „kradzieży”. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji należy skierować do danej osoby wezwanie do zapłaty z wyznaczeniem odpowiedniego terminu, a następnie pozew do sądu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.