Pytanie z dnia 24 stycznia
Zrobiłem przelew walutowy w euro, z banku ING, na drugie moje konto w banku ZEN na kwotę 1400 euro, przelew był ,,pilny'' i zrobiony opcją ,,ponów transakcje" (ponieważ miesiac wcześniej był robiony przelew walutowy między tymi kontami i było wszystko ok) . Mineło prawie 2 tygodnie, przelew nie przyszedł, kontaktowałem się z oba bankami. Bank ZEN twierdzi że żaden przelew do nich nie przyszedł i sprawdzali wszystko 3 razy - oni nic nie wiedzą, mam się kontaktować z ing. Zadzwoniłem do ING a ING mówi ,że wysłali przelew i nie wiedzą co później się dzieje z tymi pieniedzmi, ale przelew poszedł prawidłowo i oni u siebie tych pieniędzy nie mają. A przelewy SEPA nie przechodzą przez banki pośredniczące, więc gdzie są te pieniądze?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, trzeba złożyć oficjalną reklamację. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, Jeśli przelew walutowy pilny nie doszedł, to warto skontaktować się z bankiem, który zlecił przelew. W tym przypadku należy skontaktować się z ING i poprosić o wyjaśnienie sytuacji. Możliwe, że przelew został zablokowany przez bank odbiorcy lub zwrócony do banku nadawcy. Warto również sprawdzić, czy podano poprawne dane odbiorcy, takie jak numer rachunku bankowego, kod SWIFT i adres banku. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.