Zwrot biżuterii

Pytanie z dnia 13 maja 2021

Witam. Odeslalam bizuterie zakupiona w sklepie internetowym w celu wymiany rozmiaru. Pani zażyczyła sobie pokrycia kwoty wysyłki wyższej niż ta która ja zapłaciłam wysyłając towar. Poprosiłam więc o zwrot gotówki ponieważ zgodnie z prawem mam prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Pani zadeklarowała się o 14.tej iż dnia.następnego odeśle właściwe obrączki. Mój zwrot doręczony został o 9 rano. Pani o godzinie 19 potym jak zgodnie zadeklarowała bezproblemową wymianę po całym dniu stwierdziła że nie uwzględnia wymiany bo towar jest uszkodzony. Czy jest szansa odzyskać właściwą biżuterie lub gotowke ? Towar nie miał prawa być uszkodzony był wyjęty zamierzony, spakowany i odesłany na wymianę.

Dzień dobry, zwrot sprzedawca zawsze musi uwzględnić, nawet jeśli towar nosi ślady użytkowania. Wówczas może sobie jedynie potrącić równowartość spadku wartości towaru. Fakt uszkodzenia towaru powinien jednak udowodnić sprzedawca. Sprzedawca na zwrot ceny ma zazwyczaj max 14 dni. Jeśli po tym terminie nie uzyska Pani zwrotu pieniędzy, to można wysłać wezwanie do zapłaty. W razie potrzeby mogę pomóc przygotować takie pismo. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2021 10:40 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2021 10:40 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, chętnie pomogę - zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 maja 2021 20:30 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2021 20:30 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.