Zwrot gotówki za zamówiony towar.
Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020
Szanowny Panie/Szanowna Pani,
zaplacilam z gory cala sume za zamowiony towar. Mam potwierdzenie dokonanej zaplaty. W dniu odbioru okazalo sie, iz lokal jest zamkniety z powodu koronawirusa. Nie dostalam wczesniej zadnej wiadomosci o jego zamknieciu ani zadnej informacji o braku realizacji zlecenia. W rozmowie telefonicznej, ktora wyszla z mojej strony, uzyskalam informacje, ze dostane zwrot pieniedzy przelewem oraz rekompensate-zamawiany towar. Na tym drugim mi nie zalezy, poniewaz zamowienie bylo na specjalna okazje, innymi slowy: temin minal, wiec nie jestem juz zainteresowana owym towarem. Domagam sie jedynie zwrotu gotowki, jak zostalo mi powiedziane podczas rozmowy telefonicznej. Po kilku dniach napisalam takze emaila oraz smsa z przypomnieniem opisujac cala sytuacje. Minelo kolejnych kilka dni. Brak przelewu. Brak odzewu z drugiej strony.
Co moge zrobic w zaistnialej sytuacji, by zostaly zwrocone mi moje pieniadze?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę wysłać pisemne wezwanie do zapłaty, a następnie rozważyć złożenie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.