Zwrot gotówki za zamówiony towar.

Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020

Szanowny Panie/Szanowna Pani,
zaplacilam z gory cala sume za zamowiony towar. Mam potwierdzenie dokonanej zaplaty. W dniu odbioru okazalo sie, iz lokal jest zamkniety z powodu koronawirusa. Nie dostalam wczesniej zadnej wiadomosci o jego zamknieciu ani zadnej informacji o braku realizacji zlecenia. W rozmowie telefonicznej, ktora wyszla z mojej strony, uzyskalam informacje, ze dostane zwrot pieniedzy przelewem oraz rekompensate-zamawiany towar. Na tym drugim mi nie zalezy, poniewaz zamowienie bylo na specjalna okazje, innymi slowy: temin minal, wiec nie jestem juz zainteresowana owym towarem. Domagam sie jedynie zwrotu gotowki, jak zostalo mi powiedziane podczas rozmowy telefonicznej. Po kilku dniach napisalam takze emaila oraz smsa z przypomnieniem opisujac cala sytuacje. Minelo kolejnych kilka dni. Brak przelewu. Brak odzewu z drugiej strony.
Co moge zrobic w zaistnialej sytuacji, by zostaly zwrocone mi moje pieniadze?

Dzień dobry, proszę wysłać pisemne wezwanie do zapłaty, a następnie rozważyć złożenie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2020 16:11 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:11 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.