zwrot kosztów przesyłki,zwrot towaru

Pytanie z dnia 04 kwietnia 2019

Witam.
2 miesiące temu na Allegro kupiłem nową część do samochodu. Po 2 miesiącach część ta ulegla awari.
Drogą mailową ponformowalem o tym sprzedawcę, który kazal mi go odesłać.
Byl to piatek a sprzedawca w soboty nie pracuje. I nie zdążył mi odpowiedzieć na drugiego maila czy moge wysłać z odbiorem na paczkomat. Sam podjąłem decyzje i nadalem w paczkomacie z osbiorwm na paczkomat, o czym takze pinformowalem sprzedawcę. Ten dopuero w poniedziałek poinformowal mbie ze ta przesyłka na byc na adres a nie na paczkomat.
W rezultacie paczka z paczkomatu nie została odebrana przez sprzedawcę, mimo mojej informacji, takze nie odebrał z najbliższego oddzialu In Post. Paczka wraca do mnie. Koszty przesylki pokrywam ja.
Czy mam prawo rządać od sprzedajacego zwrotu kosztow za tę nie odebraną przesyłkę, mimo ze wiedzial o jej sposobie nafania i odbioru?
Dodam, że nie doczytałem ze jego strony regulaminu o reklamacjach ze musi byc na adres. A koszt wysylki przez paczkomaty byl najtanszym kosztem i najszybszym dostarczenia przesyłki.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.