Zwrot kosztów rezerwacji hotelu a koronawirus.

Pytanie z dnia 14 kwietnia 2020

W grudniu 2019 wykupiłam lot i hotel na majówkę 30.4-3.5 do Istambułu przez firmę X w systemie bezzwrotnym. Lot się nie odbędzie, granice są zamknięte, wiec z hotelu tez nie skorzystam, firma twierdzi ze te pieniądze są nie do odzyskania. Czy jest jakiś sposób na ich odzyskanie w sytuacji pandemii? Ewentualnie wymuszenie przesunięci aterminu?

Dzień dobry, a gdzie dokładnie kupiła Pani ten lot i hotel ? W polskim przedsiębiorstwie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 kwietnia 2020 08:42 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2020 08:42 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Odpowiedź na pytanie wymaga doprecyzowania, od kogo zakupiona została wycieczka. W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adw. Julia Szkudlarek, tel. 693 728 028, info@kancelariaszkudlarek.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2020 10:10 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2020 10:10 Obejrzało: 192 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.