Zwrot kosztów rezerwacji hotelu w związku z koronawirusem.
Pytanie z dnia 15 marca 2020
Dokonałam rezerwacji hostelu w Warszawie (15.03-11.04) na portalu booking.com w dniu czwartek 12 marca. Następnego dnia (13.03) dotarła do mnie informacja o tym, że do 25 marca będą zamknięte wszystkie muzea, teatry, kina itp. Zwróciłam się więc do obiektu z prośbą o anulowanie rezerwacji (nie minęły 24h). Odpowiedź otrzymałam dopiero dzisiaj 15.03 po ponownej prośbie. Rezerwacja była zaznaczona jako oferta bezzwrotna. Czy jest szansa, że odzyskam zwrot kosztów? Jakie kroki powinnam podjąć?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale jaką dokładnie odpowiedź Pani otrzymała ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.