Zwrot kosztów za usługę.

Pytanie z dnia 14 stycznia 2022

Witam. Sprzedałem telefon że zbita szybką jako uszkodzony. Klient zrobił sobie z dwóch takich jeden sprawny telefon i z niego korzystał, Teraz po miesiącu go sprzedał w celu zarobku. Nowy kupujacy stwierdził że jest na nim zalogowane konto samsung. Ja nie znam do niego hasła. Dał do serwisu na odblokowanie i teraz ode mnie chce zwrot kosztów za tą usługę. Co z tym zrobic

Nie widzę podstaw do zwrotu środków.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 stycznia 2022 14:48 Zmodyfikowano dnia: 19 stycznia 2022 14:48 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę się tym nie przejmować nie ma podstaw do obciążenia Pana/i kosztami.

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2022 13:05 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2022 13:05 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.