zwrot pieniędzy za zakupiony towar
Pytanie z dnia 21 stycznia 2019
Zakupiłem w sklepie stacjonarnym łańcuchy do kół. Po przyjechaniu do domu i otworzeniu opakowania okazało się że nie ma instrukcji w języku Polskim. Postanowiłem zwrócić towar poprzez firmę kurierską z tego powodu iż odległość jaka mnie dzieli między sklepem a miejscowością zamieszkania to ok 150 km. Sprzedawca otrzymał towar lecz nic nie wskazuje na to aby zwrócił pieniądze za zakupiony towar, i prosi o odebranie towaru osobiście.
Czy w takiej sytuacji można liczyć na zwrot pieniędzy ? koszt to ok. 1400zł.
pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie bardzo rozumiem. Czy najpierw wezwał Pan sprzedawcę do wydania instrukcji i dopiero chciał odstąpić od umowy, czy też nie wzywał do wydania instrukcji i po prostu odesłał łańcuchy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.