zwrot pieniędzy za zakupiony towar

Pytanie z dnia 21 stycznia 2019

Zakupiłem w sklepie stacjonarnym łańcuchy do kół. Po przyjechaniu do domu i otworzeniu opakowania okazało się że nie ma instrukcji w języku Polskim. Postanowiłem zwrócić towar poprzez firmę kurierską z tego powodu iż odległość jaka mnie dzieli między sklepem a miejscowością zamieszkania to ok 150 km. Sprzedawca otrzymał towar lecz nic nie wskazuje na to aby zwrócił pieniądze za zakupiony towar, i prosi o odebranie towaru osobiście.
Czy w takiej sytuacji można liczyć na zwrot pieniędzy ? koszt to ok. 1400zł.

pozdrawiam

Dzień dobry, nie bardzo rozumiem. Czy najpierw wezwał Pan sprzedawcę do wydania instrukcji i dopiero chciał odstąpić od umowy, czy też nie wzywał do wydania instrukcji i po prostu odesłał łańcuchy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 stycznia 2019 11:59 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2019 11:59 Obejrzało: 267 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.