Zwrot poniesionych kosztów za naprawę od sprzedawcy auta.
Pytanie z dnia 10 stycznia 2021
Witam, zakupiłam auto 02.01.2021 r
podczas oględzin wszystko niby było okej, lecz po 4/5 dniach wyszła wada - zamek manualny główny nie zamykał drzwi w aucie, mechanik powiedział, że jest całkowicie do wymiany ponadto drzwi od strony pasażera przestały się domykać ( opadnięty mechanizm brak „ odbicia klamki ). Czy w tym przypadku mogę wymagać od sprzedającego zwrotu poniesionych kosztów naprawy ?
Proszę o odpowiedź.
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Tak jest taka możliwość powołując się na rękojmie.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.