Zwrot sprzętu AGD zakupionego na fv.

Pytanie z dnia 17 kwietnia 2023

Witam,

Zakupiłam lodówkę na firmę przez internet (transakcja między przedsiębiorcami). Lodówka okazała się nie być w pełni sprawna, co zostało potwierdzone dopiero po 2 miesiącach od zakupu – diagnozę postawił zewnętrzny serwis AGD.

Pytanie brzmi:
1. Czy przysługuje mi możliwość zwrotu urządzenia skoro produkt został mi sprzedany wadliwy (a miał być w pełni sprawny), a wada została stwierdzona po 2 miesiącach?
2. Jeśli nie mogę żądać zwrotu kosztów ale wysłać urządzenie do naprawy w ramach przysługującej mi gwarancji, to kto ponosi koszt wysyłki w obie strony?
Z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry. Można na podstawie rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 kwietnia 2023 12:40 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2023 12:40 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem