Zwrot sprzętu AGD zakupionego na fv.
Pytanie z dnia 17 kwietnia 2023
Witam,
Zakupiłam lodówkę na firmę przez internet (transakcja między przedsiębiorcami). Lodówka okazała się nie być w pełni sprawna, co zostało potwierdzone dopiero po 2 miesiącach od zakupu – diagnozę postawił zewnętrzny serwis AGD.
Pytanie brzmi:
1. Czy przysługuje mi możliwość zwrotu urządzenia skoro produkt został mi sprzedany wadliwy (a miał być w pełni sprawny), a wada została stwierdzona po 2 miesiącach?
2. Jeśli nie mogę żądać zwrotu kosztów ale wysłać urządzenie do naprawy w ramach przysługującej mi gwarancji, to kto ponosi koszt wysyłki w obie strony?
Z góry dziękuję za pomoc.
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Można na podstawie rękojmi.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.