Zwrot towaru na gwarancji bez potwierdzenia zakupu.

Pytanie z dnia 12 grudnia 2024

Witam.
Zakupiłam buty w sklepie, zgubiłam paragon, płatność gotówkowa, więc nie mam żadnego dowodu zakupu. Chciałabym oddać towar na gwarancję, ponieważ wykazał wady, które nie powinny mieć miejsc. Czy znając datę i przybliżona godzinę zakupów pracownik sklepu może sprawdzić w swoim systemie paragon i uznać moja gwarancję z tym dowodem zakupu?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, warunki skorzystania z gwarancji wynikają z karty gwarancyjnej. Pytanie więc czy gwarancja w ogóle została udzielona. Warto jednak rozważyć skorzystanie z rękojmi, a nie gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 grudnia 2024 11:15 Zmodyfikowano dnia: 12 grudnia 2024 11:15 Obejrzało: 23 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, tak, sklep powinien mieć paragon w swoim systemie - pytanie tylko ile im zajmie szukanie. R. pr. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 grudnia 2024 12:31 Zmodyfikowano dnia: 13 grudnia 2024 12:31 Obejrzało: 20 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.