Zwrot towaru na gwarancji bez potwierdzenia zakupu.
Pytanie z dnia 12 grudnia 2024
Witam.
Zakupiłam buty w sklepie, zgubiłam paragon, płatność gotówkowa, więc nie mam żadnego dowodu zakupu. Chciałabym oddać towar na gwarancję, ponieważ wykazał wady, które nie powinny mieć miejsc. Czy znając datę i przybliżona godzinę zakupów pracownik sklepu może sprawdzić w swoim systemie paragon i uznać moja gwarancję z tym dowodem zakupu?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, warunki skorzystania z gwarancji wynikają z karty gwarancyjnej. Pytanie więc czy gwarancja w ogóle została udzielona. Warto jednak rozważyć skorzystanie z rękojmi, a nie gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, tak, sklep powinien mieć paragon w swoim systemie - pytanie tylko ile im zajmie szukanie. R. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.