Zwrot towaru. Nieuczciwy sprzedawca.
Pytanie z dnia 04 marca 2020
Witam. 12.02.2020r kupiłem ze sklepu online highsmile produkt. Po otrzymaniu przesyłki i przeczytaniu instrukcji dowiedziałem się, że produkt jest dla mnie nieodpowiedni. Napisałem kilka maili o zwrot towaru i zwrot pieniędzy. Na maile nie otrzymałem odpowiedzi, ale w regulaminie jest napisane, że wystarczy tylko poinformować sklep o zwrocie, na co mam 14 dni. Produkt odesłałem 20 lutego. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi i zwrotu pieniędzy. Napisałem jeszcze jednego maila, że skieruję sprawę do sądu i dałem ostateczny termin zwrotu. Również brak odpowiedzi. Co mam zrobić z nieuczciwym sprzedawcą? Ps. Za produkt zapłaciłem około 200zł. Proszę o pomoc.
Dzień dobry pozostaje skierowanie sprawy do sądu lub do urzędu ochrony konsumentów. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę skierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.